środa, 3 listopada 2010

Moje malarstwo jest dla mnie bardzo intymne, osobiste, co jednak nie znaczy, że bezpośrednio nawiązujące do moich przeżyć . Poruszam w nim tematykę lęków, niepokojów związanych z cielesnością, z wewnętrznymi obawami ale także z zagrożeniami płynącymi z zewnątrz. Zależy mi na tym by moje malarstwo było dyskretne, by treści ujawniały się bezszelestnie jednak bardzo dotkliwie. W malarstwie chodzi mi o to, by ono  poruszało w sposób nie natrętny, nie narzucając się, po cichu. Interesują mnie nieoczywiste zestawienia, a także sytuacje niepewne, w których granica rzeczywistości przesunięta jest w kierunku napastliwego, jednak wciąż możliwego absurdu. Inspiracją dla mnie jest rzeczywistość zewnętrzna, ale przede wszystkim moje własne odczucia względem tej rzeczywistości. Posługuję się wyobraźnią, żeby przekształcać to, co dostrzegam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz